Мерцедес седани > W201(190)

Проблем със запалването на Мерцедес 190Е

(1/1)

j.nikolov:

Здравейте колеги,
нов съм във форума и се извинявам ако някъде е писано по моят проблем, но аз не намерих тема от рода на моята.
Та... Проблема е следния:
Колата започна да пали трудно когато паднаха температурите. Става въпрос за Мерцедес 190Е/ 2.0, 122 кс, механичен инжекцион. Това, което съм направил до сега е: смених свещите, смених палеца и дистрибуторната капачка, смених релето за пренапрежение, което е зад акумулатора и температурния датчик, кръглия с четирите пина. Колата е карана само на бензин, никога не е имала газ и т.н.
Имам чувството, че не стига ток до  петата дюза (за студения старт). Проверих дюзата-работи.
Ако някой може да ми каже от къде идва тока до петата дюза?
Дайте моля ви мнения и съвети, къде и какво още да проверя или сменя.
Благодаря предварително.

niknd:
провери клапата за въздуха
да не засяда
дюзата се оправлява ат температурния датчик през инжекциона
и ти по точно с кой модел си пълно механичен или
влизат и кабели в главата

j.nikolov:
клапата за въздуха се не засяда, нормално се движи на мястото си. Въпросния датчик го смених вече, а относно въпроса с кой модел инжекцион съм, не знам как да отговоря....не знам какъв е... search
а някой може ли да ми каже това KPR реле за какво е?

j.nikolov:
Само да уточня: когато е студена (сутрин) колата пали от четвърт и веднага угасва. Няма го момента на вдигане оборотите до нормални граници и след работа на двигателя да си паднат до нормата... Просто гасне, паля втори, понякога и трети път.... но пък като запали си работи като оса, когато е топъл мотора, колкото и да я паля и гася, няма проблем... Проблема е сутрин...

niknd:
огледай обратния клапан и бензиновата помпа
пробвай преди палене да дадеш на контакт 2-3 пъти без да въртиш

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия