Мерцедес седани > W210

Затруднено палене на студен двигател с много въртене

(1/1)

fc_bayern:

Здравете, колеги! От Пловдив съм. Притежавам Мерцедес Е 200 Компресор, бензин, с газов инжекцион, фейслифт, 186 к.с. мощност на двигателя, модел 2000 г. Като цяло съм много доволен от колата, но от известно време започна да пали трудно и с доста въртене сутрин при студен двигател. Иначе един път запали ли, както и при топъл двигател - после цял ден пали от раз. Понякога при това палене на студено се чува и леко пукане, но не винаги. Когато налея пресен бензин, 1-2-3 дена сутрин пали на студено от раз, и после пак започва да пали трудно на студено, и с много въртене. Катализаторите на колата са отстранени от предишния собственик, и са заменени с резонансни гърнета. От време на време тихите обороти на колата играят леко нагоре-надолу при работа на место, но не винаги. Молбата ми към Вас е да ми помогнете със съвети на какво може да се дължи трудното палене на колата при студен двигател, както и да ме посъветвате къде да отида в Пловдив и региона за да ми се направи качествена диагностика и ремонт с цел установяване на проблема и неговото отстраняване. Предварително благодаря за съветите и за помощта!

Bogo®:
Здравей, ако не си намерил все още диагностика ще ти дам кординати на лично.




Поздрави!

fc_bayern:
Здрасти!
Все още нямам инфо за читав сервиз в Пловдив и областта с читава диагностика, който да ми реши проблема с трудното палене. Ще ти бъда много признателен ако ми дадеш координатите на такъв сервиз.
Предварително благодаря за помощта!
Поздрави!

Bogo®:
Имаш лично съобщение.

fc_bayern:
Сърдечно благодаря за контакта с майстора, но има проблем - липсва една цифра в номера на телефона. Би ли ми изпратил пълния номер на майстора отново на лично съобщение?!

Предварително благодаря!

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия