Мерцедес седани > Проблеми и ремонти за В-класа
Проблем със стартера на В класа /w245
(1/1)
Атанас Атанасов:
Здравейте, имам проблем със стартера на колата /В класа 170/. Върти все едно е паднал акумулатора /едва завърта/ предполагам, че са четки или втулки. Очевидно ще му трябва профилактика, но е на такова място, че едва се пипа с ръка. Ако може някакви насоки от хора, които са демонтирали на такава кола стартер.
Bogo®:
Здравей колега, виж това видео дано ти помогне. Ще ти трябва канал да си улесниш работата при демонтажа и монтажа на стартера.
• Откачете проводниците от клемите на акумулатора.
• Свалете конзолата за закрепване на всмукателния тръбопровод.
Детайли на стартера на автомобили
I - преден капак; 2 - задвижване; 3 - редуктор; 4 -котва; 5 - корпус; 6 - възбудителни намотки; 7 - четко-държач; 8 - заден капак; 9 - втулки; 10 - тягово peлe;
II - задвижващ лост
• Свалете регулатора на скоростта "Tempomat”.
• Извадете захранващите проводници на стартера от скобите на разделителния панел.
• Развийте от стартера и цилиндровия блок закрепването на задната конзола на стартера.
• Развийте двата закрепващи болта на стартера.
• Свалете стартера като го спуснете надолу. Откачете проводниците на стартера.
На автомобили с дизелови двигатели
• Откачете проводника от минусовата клема на акумулатора.
• Свалете корпуса на въздушния филтър в комплект с щуцера за студен въздух.
• Развийте болтовете, закрепващи задната конзола на стартера към стартера и цилиндровия блок.
• Откачете проводниците от контактните болтове на тяговото реле.
• Развийте двата закрепващи болта на предния капак на стартера.
• Свалете стартера.
Монтажът на стартера се извършва в обратна на демонтажа последователност.
Ремонт на стартера
Разглобяването и сглобяването на стартера не са трудни операции (използвайте детайлните фигури). кроверете:
- състоянието и степента на износване на четките. Четките трябва свободно да се придвижват в улеите на четкодържачите;
- прилягането на графитните четки към колектора и натиска на пружините върху четките;
- външния вид на колектора. Колекторът може да се почиства само с чисто парче плат, натопено в бензин или трихлоретилен. Шлайфайте колектора само с дребнозърнеста шлифовъчна шкурка. Забранява се използването на абразивна едрозърнеста шкурка за тази цел;
- състоянието на самосмазващите се втулки на капаците. креди монтажа на новите втулки ги потопете за не по-малко от 20 мин в двигателно масло (БАЕ 30/40);
- външния вид на котвата и статора. Убедете се, че по намотките им няма следи от нагаряне и не са прекъснати.
Предно закрепване на стартера
1 - болт, закрепващ стартера към картера на съединителя
https://www.youtube.com/watch?v=XI3xp4inLhc
Атанас Атанасов:
Благодаря колега!
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия