Важна - полезна информация > Спирачки
Демонтаж и монтаж на спирачния диск на Mercedes
(1/1)
Bogo®:
• Повдигнете задната част на автомобила, подпрете я с неподвижни опори и демонтирайте колелото.
• Извадете спирачните накладки и свалете скобата на спирачката, без да откачате спирачния маркуч.
• Окачете скобата с тел под калника.
Болтове, закрепващи скобата на задния спирачен механизъм
• Свалете спирачния диск като разпиете закрепващия го към главината на колелото болт.
• Монтажът на спирачния диск се извършва в обратна на демонтажа последователност.
СПИРАЧКИ
Демонтаж и монтаж на главния цилиндър
Демонтаж
• Изтеглете с шприц спирачната течност от резервоара на хидрозадвижването на спирачките и съединителя.
• Откачете тръбата за подаване на спирачна течност в главния цилиндър на съединителя от резервоара.
• Свалете резервоара.
• Откачете тръбопроводите от главния цилиндър и запушете отворите на тръбопроводите и на главния цилиндър.
• Отместете настрани тръбопровода па задния контур (на лицевата страна на цилиндъра.!.
• Развийте закрепващите гайки на цилиндъра към вакуумния усилвател.
• Извадете уплътнителя от канала на фла-неца на главния цилиндър.
• Свалете главния цилиндър от шмилките без да го изкривявате
Монтаж
• Поставете нов уплътнител в канапа на фланеца на главния цилиндър.
• Поставете главния цилиндър върху шпип-ките на усилвателя, без да го изкривявате, и затегнете закрепващите гайки.
• Свържете тръбопроводите с главния цилиндър.
• Монтирайте резервоара и свържете тръбата за подаване на спирачна течност в главния цилиндър на съединителя.
• Напълнете резервоара със спирачна течност.
• Обезвъздушете спирачната система.
Монтиране на главния цилиндър
1 - щуцер на вакуумния маркуч; 2 - щуцери на тръбопроводите; 3 - резервоар на хидрозадвижването на спирачките и съединителя
Демонтаж и монтаж на вакуумния усилвател
Демонтаж
• Свалете главния цилиндър.
• Откачете маркуча от усилвателя.
• Свалете облицовката под арматурното табло.
• Развийте горна лява и долна дясна гайки, закрепващи конзолата на усилвателя към конзолата на педала на спирачката.
• Откачете тласкача на усилвателя от педала на спирачката, като предварително откачите възвратната пружина и свалите застопоряващата скоба.
• Свалете внимателно вакуумния усилвател, за да не повредите корпуса му.
• Проверете състоянието на обратните клапани, корпуса на усилвателя и херметичността на съединенията.
Монтаж
Монтажът се извършва в обратна на демонтажа последователност.
Обезвъздушаване на хидрозадвижването
Обезвъздушаването на спирачките е необходимо, за да се отстрани въздухът от хидрозадвижването. Въздухът може да попадне в хидрозадвижването в резултат на раз-херметизиране на системата при ремонт или смяна на отделни възли или при смяна на спирачната течност. За наличието на въздух в хидрозадвижването на спирачките свидетелства увеличениятя ход на педала на спирачката и "мекостта" му. Препоръчваме ви използването на приспособление за обезвъздушаване под налягане.
По време на обезвъздушаването на системата следете нивото на спирачната течност в резервоара, като не допускате изпразването му до дъното.
• Прикрепете към главата на щуцера проз рачна тръба, свободният край на която по топете в чист съд, частично напълнен ш спирачна течност.
• Натиснете педала на спирачката, за да се създаде налягане в системата.
• Натиснете докрай педала на спирачката развийте щуцера за обезвъздушаване на системата, при което започват да излиза въздушни мехурчета през тръбата.
• Завийте щуцера за обезвъздушаване н; системата.
• Бавно отпуснете педала на спирачката.
• Повтаряйте тези операции, докато спрe
Ето практически снимки на цялата манипулация.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия