Важна - полезна информация > Устройства и работа на двигателя

Особености на конструкцията на буталните пръстени на фирма Gоtze и на TRW

(1/1)

Bogo®:

Горният уплътнителен пръстен е цилиндричен, с фаска на вътрешната повърхност, с поресто хромиране на външната повърхност. Долният уплътнителен пръстен е конусен, с опорно ръбче, с двустенна външна повърхност. Маслосъбиращият пръстен е с две фаски. с разпъваща се вита пружина и с хромирана външна повърхност.

Особености на конструкцията на буталните пръстени на фирма TRW
Горният уплътнителен пръстен е цилиндричен, с фаска на вътрешната повърхност, с поресто хромиране на външната повърхност. Долният уплътнителен пръстен е конусен, с опорно ръбче, с бъчвообразна хромирана външна повърхност Маслосъбиращият пръстен е с две фаски, с разтягаща се вита пружина и с хромирана външна повърхност.


*В скоби е посочена максимално допустимата стойност
Мотовилки
Мотовилката е с двойно Т-образно сечение, стоманена е, кована, със сменяеми черупки. Капакът на долната глава на мотовилката е с правоъгълно сечение. В двигателите на


Автомобилите, произведени слея 1985 п. при осовите си премествания мотовилката се опира в ушите на буталния болт. За подаване на масло към триещите се повърх ности в стеблото на мотовилката е пробит отвор.
 ЗАБЕЛЕЖКА: На двигателите 102.962 КЕ  разстоянието между осите на отворите на мотовилката е 149,0 мм.

Несъосност на отворите на главите при измерване на разстояние 100 мм от стеблото на мотовилката, мм, не повече от (двигател 102): 0,1.
Допустима неуспоредност на осите на отворите на главите при измерване на разстояние 100 мм от стеблото на мотовилката, мм, (двигател 102): 0,045. Биене на отвора на долната глава на мотовилката, мм, не повече от (двигател 102): 0,02.
Разлика в масите между мотовилките - не повече от 5 г.

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия