Важна - полезна информация > Охладителна система

Въпрос за вискосъединителя на 124

(1/1)

kolin:

Искам да знам виското на 124   95 г. с мотор М111  дали се включва изведнъж или постепенно увлича. ЗАЩО ПИТАМ? Скоро пътувах из Родопите и в голямата жега загря мотора към 110 градуса. Спирах докато се поохлади и пак.  Познат ми каза че не ми работи виското. Купих друго 2 ръка, с уверението че е читаво. Трябвало при загрят мотор и като угасиш  да неможе да се превърти перката на ръка. Питам дали е вярно, щото при мен се върти и при горещ мотор. Майсторът дето ги смени върза перката с един тънък конец за да загрее по-бързо ( иначе перката си охлажда по малко)  Вдигна на място 110 градуса и според него при сработване на виското трябва да скъса конеца. Ама не стана . Та... питам дали ми работи виското и как да съм сигурен. 

Bogo®:

--- Цитат на: kolin в  10 Септември, 2012, 13:59:43 ---Искам да знам виското на 124   95 г. с мотор М111  дали се включва изведнъж или постепенно увлича. ЗАЩО ПИТАМ? Скоро пътувах из Родопите и в голямата жега загря мотора към 110 градуса. Спирах докато се поохлади и пак.  Познат ми каза че не ми работи виското. Купих друго 2 ръка, с уверението че е читаво. Трябвало при загрят мотор и като угасиш  да неможе да се превърти перката на ръка. Питам дали е вярно, щото при мен се върти и при горещ мотор. Майсторът дето ги смени върза перката с един тънък конец за да загрее по-бързо ( иначе перката си охлажда по малко)  Вдигна на място 110 градуса и според него при сработване на виското трябва да скъса конеца. Ама не стана . Та... питам дали ми работи виското и как да съм сигурен.

--- Край на цитат ---

Здравей @kolin, вискосъединителя когато работи опитай се го спреш с вестник, това е един от гаражните методи. Но е въможно да имаш проблем и с охладителната система, термостата да не ти отваря.

M23J:
Значи първо виското се включва доста преди 110 градуса. На 110 тръгва аварийната перка, която е електрическа и е пред радиатора.
За метода който питаш - като изгасиш колата на топъл двигател перката с вискотото трябва да спре, а не да се продължи да се върти по инерция. Другият метод и както ти написа Бого да вземеш един вестник и с него да пробваш да спреш перката при работещ загрят двигател. Ако виското ти е читово ще разпердушини вестника, а ако не зацепва ще спре перката от съпротивлението. В никакъв случай не бъркай с ръка.

Bogo®:
Вижте добре охладителната система, пипни радиатора трябва да е еднакво топъл навсякъде, ако има студени и топли места това говори за запушване и от там за неефективно охлаждане. Термостата дали отваря на нужната температура.

sponsora:
Виското увлича постоянно колкото е по топла колата толкова повече зацепва. Видко втора употреба е като: "жена без цици". Може и термостата ти да не работи или радиатора ти да е стар и от това че са стари ламелите да не може да премине достатъчен поток от въздух за да го зацепи на 100%.

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия