Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Разглобяване на двигател на Mercedes  (Прочетена 2793 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

24 Февруари, 2011, 13:42:35
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 4892
  • Местонахождение: Пловдив
  • Държава: 00
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
  • Автомобил: Mercedes C 180
  • Интереси: хардуер, Open-source!

•   Демонтирайте силовия агрегат.
•   Откачете скоростната кутия от двигателя.
•   Поставете двигателя на поставка.
•   Демонтирайте генератора, стартера, всмукателния и изпускателния колектори, помпата на хидроусилвателп на кормилното управление от двигателя.
•   Демонтирайте цилиндровата глава.
•   Извадете маслоизмервателната щека.
•   Блокирайте маховика с фиксатор и развийте болтовете, закрепващи предавателната шайба на коляновия вал.
•   Демонтирайте картера на двигателя.
•   Демонтирайте водната помпа.
•   Развийте болта, закрепващ главината на предавателната шайба на коляновия вал.
•   Свалете предавателната шайба от главината и извадете самата главина.
•   Демонтирайте капака на разпределителния механизъм.
•   Демонтирайте натягащото устройство на разпределителната верига.
•   Демонтирайте направляващата втулка на разпределителната верига и самата верига.

Двигатели 102


Детайли на цилиндровия блок иа двигател 102
1 - цилиндров блок; 2-държач на задния маншетен уплътнител на коляновия вал; 3 - капак на разпределителния механизъм; 4 - маслен картер; 5 - преден маншетен уплътнител на коляновия вал; 6 - заден маншетен уплътнител на коляновия вал; 7-гарнитура на масления картер; 8 - капак на основния лагер; 9 - центровъчен щифт; 10 - пробки; 11 - тапа; 12 - указател за регулиране момента на запалването; 13 - горивна помпа; 14 - монтажен щифт

•   Свалете капака на маслената помпа и извадете зъбните колела.
•   Демонтирайте датчик-разпределителя на запалването.
•   Развийте фиксиращия болт на ограничителния полупръстен на междинния вал.
•   Свалете ограничителния полупръстен и извадете междинния вал.

Двигател 103.942

•   Свалете направляващата втулка на веригата, задвижваща маслената помпа.
•   Свалете веригата, задвижваща маслената помпа.
•   Развийте болтовете, закрепващи маслената помпа, и я свалете.


Детайли на цилиндровия блок на двигател 103.942
1 - цилиндров блок; 2 -капак на разпределителния механизъм; 3 - държач на задния машиетен упльшител на копяновии чал; А -маншетен уплътнител на коляновия вал; 5 - тапа; 6 - пробка; 7 - капак на основния лагер; 8 - болт. закрепващ капака на хновния лагер

Двигатели на всички модели

•   Извадете фиксатора от маховика.
•   Развийте болтовете, закрепващи маховика, и свалете маховика от коляновия вал.
•   Обърнете двигателя и свалете капаците на мотовилките. Проверете дали има белези (номера на цилиндрите) откъм всмукателния колектор на капаците на мотовилките.
•   Извадете буталата с мотовилките през цилиндрите и подредете капаците на мотовилките в съответствие с номерацията на цилиндрите.
•   Свалете фиксиращия пръстен и извадете буталния блот.
•   Нанесете белези върху буталото, мотовилката и буталния болт.
•   На двигатели 102 свалете впожката, задвижваща маслената помпа.
•   Свалете зъбното колело на коляновия вал.
•   Свалете капачките на основните лагери на коляновия вал.
•   Извадете коляновия вал от гнездата на лагерите, свалете лагерните черупки.
•   Ако е необходимо, проверете състоянието на маслената помпа.
•   Почистете и проверете състоянието на всички детайли.



































« Последна редакция: 24 Февруари, 2011, 16:44:45 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo