Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на амортисьори на Mercedes W210 E300 TD  (Прочетена 13550 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

22 Февруари, 2011, 21:32:00
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Автомобила е на около 430 000хил. км. успокоявах се, че може би са сменени амортисьорите от предишния собственик през това време, но…не бяха.
Първите симптоми, че трябва да стигна до тази манипулация е, че имаше удължаване на спирачния път(влошаване на електронни системи за контрол като ABS и ASR) при   рязко спиране и полюшване напред.

Отговоре на тези въпроси и сами ще получите отговор дали са  за смяна амортисьорите на автомобила ви:
    * автомобилът  изминал ли е 80 000 км без да е направен тест на амортисьорите;
    * Накланя ли се колата напред в опасни завои;
    * Има ли износени участъци по профила на гумите и износват ли се гумите като цяло сравнително бързо;
    * Дали волана на автомобила рита или колата се държи нестабилно при шофиране;
    * Реагира ли колата остро на неравностите по пътя, решетките за оттичане на вода и капаците на шахти;
    * Дали буталото на амортисьора не е покрито с масло;
    * Дали буталото показва признаци на набраздяване или се наблюдават канали по неговата повърхност;
 

Заместители на оригиналните  амортисьори са Bilstein HDS.

Необходими инструменти:
1. Крик
2. стойка
4. тресчотка
3. 17mm гаечен ключ - два





Болта е клеясал през всички тези години на дъжд и кал, така че внимавайте да не ви преплъзнат ръцете.

Болта е вече е отвит не махайте гайката

Вдигнете предния капак на автомобила в горния десен ъгъл има един черен пластмасов капак целият в прах  smiley-mb махнете го.

Ще ви трябва тресчотка и гаечен ключ за контра.




Виждате сами разликата между старите и новите амортисьори очавадна е. ok
Монтажа става по обратния ред. beer
« Последна редакция: 22 Февруари, 2011, 21:55:00 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


28 Февруари, 2011, 13:41:35
Отговор #1
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 30
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Трябва ли после да минава колата на стенд или нещо подобно ?  thinking

28 Февруари, 2011, 18:05:54
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Да @Фаца, трябва да се отиде на стенд, грешката е моя, че не съм написал в темата, но ти ме подсети. ok
След смяна на амортисьорите с нови и минимално отклонение би разместил реглажа, няма гаранция че новите са легнали на същите места.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

02 Март, 2011, 23:21:37
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
При нас след смяната на амортисьорите не се е налагало стенд.. проблеми няма..
Tell me would you kill to prove you're right?

05 Март, 2011, 23:29:24
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Принципно при замяна на такъв тип амортисьори не е задължително минаването на стенд при положение че колата скоро е била.Под скоро се разбира 30 000 до 50 000.
 Ако амортисьорите за тип макферсон,или сиреч горната част на шенкела е захваната за долната част на амортисьора,тогава да задължително е минаването на стенд.
 Поздрави



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum