Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: пробеми с запалването на вито CDi 111 2005г  (Прочетена 8096 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

13 Април, 2016, 11:24:41
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Апр. 2016
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mrcedes vito 111cdi

здравейте . купих въпросното вито да пренеса багаж до България . натоварих багажа и проблем не ще да запали . разбирам малко от механика  и ел.  инсталации но съм работил винаги с схеми и конструктивни чертежи да не обяснявам за себе си . и така проверих горивния филтър нов  помислих че има въздух в системата .за мое учудване нямаше гориво  стигнах до резервоара и изненада  помпата в резервоара беше изгоряла . от там в магазина  и изненада помпа нова 390 евро  няма как купих я  монтирах я проверих да ли работи и има циркулация на гориво всичко окей  запали от първия път  казах си готово ще въри стана късно и реших да тръгна на сутринта . на сутринта нова изненада  пак неще да пали . пак проверка на помпа гориво филтър всичко ок стигам до помпа високо налягане   от нея не не хвърля гориво към рейката    на самата помпа има два датчика   демонтирах ги  и разбирам че едното е датчик за температура  на горивото  а другото е някакъв изпълнителен механизъм  до него идва 12 волта  и по вхдове и изходи  на помпата прецених че е някакъв клапан за спиране на горивото  подадох му принудително  12 волта и спазих полиритета   за плюс и минус   и горивото  текна  от изхода на помпата    мотирах всичко   и за моя изненада при подаването на 12 волта да въпросния глапан  ок компа го сабаря до 4 волта  сега и компа   проверка на кабелите намерих въпросните пинове  разглобяване на компа  и нова изненада  нагорели пътечки по платката  запояване    възтанових стабилните 12 волта към  електромагнитния клапан за горивото  припали два три пъти  и до там  сега е пълна тишина  л какво прави в момента  давам на контакт  чувам подкачващата помпа  изгасва лампата на подгрева   завъртам ключа за старт и тишина  е викам си до тук бях  без помощ няма да стане  извиках сервиз мерцедес   като видяха разхвърлената  ел инсталация  и директно  ми отказаха сервиз   при нас във Франция има едно списание  RTA  ЗА ОПРЕДЕЛЕН ТИП АВТОМОБИЛИ ПЪЛНА СЕРВИЗНА ДОКУМЕНТАЦИЯ   обадих се  и изненада  за всички автомобили   средна цена 40  евро  за вито  90 евро  пръчвам я  и нова изненада  15 дена доставка   баси каръка с тоя автомобил  отиде ми и отпуската  и  и една торба пари  и до БЪЛГАРИЯ НЕ СТИГНАХ 

МОЛБАТА МИ КЪМ ВАС  Е ЗА ПОМОЩ  В РАМКИТЕ ДО ДВА ДЕНА  ЗА ИДЕИ ЗА РЕМОНТ  ИЛИ НЯКАВА ТЕХ . ДОКУМЕНТАЦИЯ   

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО


13 Април, 2016, 11:26:27
Отговор #1
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Апр. 2016
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mrcedes vito 111cdi
ЗАБРАВИХ МОТОРА Е 636  2.2 ЦДИ  ТУРБО  109 КОНЯ

13 Април, 2016, 22:25:50
Отговор #2
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
по твоите обяснения явно си изгорил моторния копм
на този клапан дето му подаваш 12в отива променливо напрежение
с определена честота на запълване
пътечките сигурно си ги изгорил като си подал напрежение
ама най добре намери някаква диагностика и виж все пак какви грешки дава

13 Април, 2016, 23:18:13
Отговор #3
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Апр. 2016
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mrcedes vito 111cdi
ЗДРАВЕЙТЕ . искам да благодаря на колегите от френския сайт за бързата и точна информация която ми дадоха  полезните съвети  и насърчаването . БЛАГОДАРЯ  и на вас  че сте прочели  поста ми  може да отиде в архива

за информация да ви споделя какво се е случило  . когато съм пробвал бензиновата помпа с включване и изключване на контактния  ключ  а и това е вероятно с мазни ръце да съм замърсил  ключа  и чипа да не е коренспондирал  с декодера  е заключил системата за палене  и така с вид на две операции  възтанових  тази коренспонденция  и колата отново замърка  утре с мръсна газ за българия  и един комплект ключове  гидория и зареден телефон  с интернет  и дано безаварийно стигна българия

БЛАГОДАРЯ ВИ ОТНОВО



Сподели темата


Етикети: ВИТО cdi 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum