Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Вода в купето  (Прочетена 16500 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

24 Януари, 2015, 12:45:27
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2014
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: ML 270 Final Edition

Здравейте,

пак пиша с проблем с ML Final Edition от 2005

Направи ми впечатление миналата седмица при топенето на снеговете, че в дясно до пасажерското място по гредата се стича вода. Сметнах, че може някой от дренажите да е замръзнал и да е преляло през парното, тъй като имаше доста сняг и дълго време беше студено, но сега при първия дъжд си тече, а веднага се появи и проблем и с ел инсталацията, фаровете почнаха да преминават от дълги на къси когато си искат и не може да ги контролирам, определено е много забавно вечер по светофарите ...

Погледнах под решетката на чистачки до колкото можах и нямаше едри отпадъци, разбира се има мърсотия, която почистих частично, тъй като бях на път и нямах възможност да разглобя цялата решетка (а не ми се вижда и толкова лесно де).

Моля за съвет и мнение, ако някои е срещнал същия проблем.

Тъй като миналата седмица ми откраднаха страничните огледала първоначално си помислих, че водата е влезнала от дупките, които се отвориха под огледалата, но мисля че не е от там, тъй като не виждам връзка между врата и вътрешната страна на гредата. Просто периода на съвпадение е идентичен с кражбата и за това беше първото, което помислих ...


25 Януари, 2015, 22:47:24
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега,

ако си сигурен, че от дъжда, тествай е най-добре  на водна проба. Възможно е уплътнение на стъклото да изпуска, къде точно е мокро?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

26 Януари, 2015, 12:40:00
Отговор #2
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Колега, запуши ги тези дупки за огледалата, почисти хубаво боклуците и мини една водоструйка за левче да видиш дали има промяна. Не съм виждал как точно изглеждат огледалата на МЛ свалени, но предполагам са електрически и съотвено откъм купето към тях трябва да е минавал някакъв кабел т.е. може би настина има откъде да влиза вода и се прави проблеми с ел.инсталацията.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

26 Януари, 2015, 14:06:21
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2014
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: ML 270 Final Edition
Със сигурност е от дъжда, че тече само когато вали. Вчера свалих частично решетката и почистих хубаво, а с една спринцовка създадох налягане на дренажа и прокарах вода. Изчете мръсна мода, което мисля че е добър знак. Подсуших вътре и чакам да изсъхне напълно и сега стискам палци при следващия дъжд да не стане пак аквариум ... Иначе, като поизсъхна фаровете са ОК, което е успокоително в някаква степен :)

Днес ще тествам да сипя вода както през огледалото така и през решетката, за да видя дали няма да прокапе ... ще пиша допълнително с резултата!

Иначе голям резил за конструктурите да оставят възможност за прокапване точно по гредата където са разположени бушоните на колата!

27 Януари, 2015, 10:16:32
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2014
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: ML 270 Final Edition
Резултата от вчера:
тествах с няколко литра вода през решетката и през огледалото и една капка не влезе в купето.

Тази нощ обаче валя мокър сняг и резултата тази сутрин е, че вътре отново всичко е мокро от страната на пасажера, пак е текло по гредата в дясно в краката на пасажера, където са и бушоните на колата.

Старателно разгледах стъклото, като прави впечатление конденз почти по цялата дясна страна по стъклото покрай гредата, почти до горния край. Като в долния край е леко влажна и тапицерията. Не мога да преценя дали е конденз или някъде от уплътнението пропуска.
Планирам днес да ходя до някой автостъклар, че направо е непоносимо това!

Ако някой е имал такъв проблем, ще съм много благодарен за акъл :)
Гледам по други форуми, че и други колеги реват, точно за теч по тази греда на този ML, но всички твърдят, че е заради запушен дренаж. Аз вече съм сигурен, че не е дренажа, но незнам дали там няма някой въздуховод на парното, който да му е махнато някое уплътнение или нещо от тоя сорт, защото такова количество вода през уплътнението на стъклото незнам как може да влезе, особено в случая, че не е валяло обилно.


27 Януари, 2015, 11:12:38
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Масово е проблема при МБ е от дранажа, но при теб щом е чист, най-вероятно може да се окаже от уплътнението на предното стъкло. Дано да е нещо дребно!
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

27 Януари, 2015, 16:08:16
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2014
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: ML 270 Final Edition
Проблема е намерен! :)

Ходих до автостъклар, където човека се оказа доста отзивчив и прегледа стъклото външно и от вътре и каза, че като цяло това стъкло е вакуумирано и шанс да протече има, само ако е премонтирано от някой "специалист". Каза, че дано не е от стъклото, тъй като да се свали стъклото без да се счупи е малко вероятно. След което човека, каза "гледам, че имаш шибидах, дали прегледа дали тръбата не е спукана някъде, тъй като тя минава точно в тази посока." След което посъветва да тествам, като сипя малко вода в шибидаха и да видя къде ще изтече.

Малко по късно сипах вода и всичко отиде в таблото!!!

Отворих облицовката на гредата на стъклото, която се оказа пластфмасова от вътре, продължих нагоре по тавана, който отвътре е промазан и водонепромокаем и видях, че реално тръбата е направо извадена от шибидаха и всичката вода тръгва дирекно по тавана отвътре стича се по вътрешната страна на тапицерията на гредата до стъклото и така стига до таблото без да остави никакви мокри следи по пътя ...

За жалост нямам достъп, за да вмъкна тръбата без да сваля частично тавана, но мисля че довечера, като се прибера, това ще ми е първата работа, че доста облачно е навън :)

Незнам защо, но ми се струва изключително лощо решение от страна на конструктурите отново да отведат водата с гумена тръба покрай цялата ел инсталация на колата ...

27 Януари, 2015, 17:04:49
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Точно това се чудих да те питам дали имаш шибедах, защото гледах в един американски форум със същия проблем и се оказа, че от него.

Ето ти снимки да видиш.
« Последна редакция: 27 Януари, 2015, 17:19:42 от Bogo® »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Януари, 2015, 23:48:40
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2014
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: ML 270 Final Edition
Нанизах тръбата обратно и тествах сипвайки вода в дренажа на шибидаха и вече всичко изглежда наред.
Тръбата се беше извадила, бях решил да сложа стегателна скоба, но се оказа, че не е достатъчно достъпно, за да може да се стегне след това и реално само я напъхах обратно. Дано не се окаже, че се е извадила от вибрациите по време на каране. По-скоро ми се струва, че е издърпана при слагане на обемни датчици и окабеляване за алармата, защото реално тя не е под напрежение и няма причина да се извади ...

За да може да има достатъчно достъп трябва да се свалят дръжката и сенника от едната страна и леко да се издърпа тавана

28 Януари, 2015, 23:52:44
Отговор #9
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей,

ехх тези алармаджии пипнат ли кола правят е на салата, все ще опаткат нещо...Щях вчера да ти напиша да ги продухаш с компресор тези дранажи, но не под голямо налягане така и така си свалил корите на гредите.

Радвам се, че всичко се оправи и намери къде е проблема  :smile: и Благодаря ти за снимките ще помогнат със сигурност на колега с твоя проблем!  ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


02 Февруари, 2015, 10:59:05
Отговор #10
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Хубаво е, че проблемът е отстранен и има хепи енд. Евала и за снимките.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum